kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Wednesday, March 3, 2010

surat terbuka untuk bos baru ku....

Assalamualaikum bos,

dah tentu bos kenal saya kan?? ala, yang slalu komen kat wall pesbuk bos tu... huhuhuhu...

saya ada perkara yang ingin diluahkan... saya tak pasti sama ada en hassan @ pegawai² lain secara sedar atau tidak bercerita tentang krisis yang melanda kakitangan bahagian kita ini... terus terang saya katakan bahawa angin ribut taufan yang melanda bahagian ini melibatkan saya...

saya minta maaf sebab saya tidak dapat bersemuka dengan bos... saya amat lemah... saya tidak mampu untuk meluahkan apa yang terbuku di hati saya... semasa en hassan menjadi SUB, telah banyak air mata saya limpahkan dihadapannya semasa krisis ini baru bermula...

betul kata encik hardy di pertemuan tadi... satu perkara jika disimpan di dalam hati, akan menjadi kanser... saya amat setuju dengan pernyataan itu... kini segala yang terpendam di hati saya telah menjadi kudis... telah merebak menjadi kanser...

tahun lepas 2009 merupakan tahun yang sukar buat saya di bahagian ini... saya telah diserang secara terang²an dan secara halus oleh mereka yang tidak menyukai saya...

dah kisah scanner seperti yang telah dibincangkan di dalam perjumpaan boss & kakitangan sokongan tadi (03/03/2010 jam 9.00 pagi) merupakan salah satu serangan peribadi terhadap saya....

kisah penglibatan kakitangan ke SKT baru² ini juga adalah salah satu isu yang dibangkitkan dalam usaha menjatuhkan moral saya...

untuk pengetahuan bos, moral saya telah down sejak tahun lepas lagi... pelbagai tohmahan telah dilemparkan terhadap saya... saya juga telah disisihkan oleh mereka... saya juga sering dipandang serong oleh mereka & kawan² mereka yang berlainan bahagian/jabatan...

saya bukanlah seorang malaikat @ nabi... tapi saya tidaklah sejahat syaitan@iblis... setiap orang melakukan kesilapan...

saya sering mendengar berita yang kurang enak telah disebarkan oleh pihak² tertentu kepada orang luar.... mereka benar² ingin membuat reputasi saya buruk....

untuk pengetahuan bos lagi, dulu saya adalah seorang yang periang, kelakar & peramah... tp, kini saya lebih suka menyendiri & berdiam diri....

tidak dinafikan, saya juga seorang yang outspoken dan suka menyindir..... tp, apa yang saya sampaikan, saya tiada niat untuk menyakitkan hati mana² pihak... segala yang saya nyatakan hanyalah pandangan peribadi & saya tidak pandai menyorokkan atau berselindung... dengan erti kata lain saya akan cakap berdasarkan apa yang saya rasa....

mungkin disebabkab itu, mereka membenci saya... saya tidak pandai untuk menjadi hipokrit... saya tidak suka berselindung....




0 si cute memberi komen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO