kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Tuesday, February 22, 2011

yer saya boleh.. sila jgn pertikaikan kebolehan saya...

saya boleh!!!!!

tolong lah!!!
saya boleh tau...
saya boleh buat... tolonglah jgn pertikaikan...
saya tak suke orang pertikaikan kebolehan saya...
sebabnyer, nanti saya stress...

apa jadik kalo saya stress???
saya akan byk makan...

apa jadik kalo saya banyak makan???
saya akan jadik gomok... tak stress pon gomok.. camne tuh??

ape jadik bile saya gomok???
baju saya sumenyer jadik ketat...

ape jadik bile baju saya jadik ketat???
saya kene beli lain...

mana saya nak carik duit???
saya kene mintak suami saya...

apa jadik kalo saya mintak suami saya???
die akan stress ngan saya...

apa jadik bile die stress ngan saya???
nanti die kawen laen...

eeerrrkkk!!!!!
apa yg ko merepek ni ita woi!!!

dah!! dah!! dah!!
jgn merepek lagik...

tah pah hape tah ita nieh...
saje je bikin panas pepagi bute nieh...

ni haa... sebenarnyer ita just nak kasi tau... ita boleh buat kacang kuda rebus sendiri & wedges ala² kfc sendiri.. ala... org laen boleh buat benda lagi hebat dari ko.... tak kecoh pown..
ehehehhehe....

yer... saya berjaya membuat kacang kuda rebus.. pastu digoreng ngan cili kering, bawang besar, biji sawi dan daun kari...

yg ni plak wedges...
n3 pemanas badan utk pagi nieh..
ehehehehhe...

6 si cute memberi komen:

attyfir said...

Bilalah kty nak dpt rasa kacang kuda airtangan ita nie.

Sidratul Muntaha said...

sabo jerlah aku..

Ena said...

ingatkan per la tadikkk.. hahha

edane said...

heheheh... sabo jelah!

ana said...

dh lama x mkn kacang kuda rebus goreng cili...nyummmm

Farra Dhelina said...

wa cane nk buat wedges sendiri tu?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO