kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Wednesday, January 26, 2011

tq my dear frenz...

rentetan daripada kisah mak tak sayang kite ke?? 
yang ita post kan last week...
ita nak respond kepada kengkawan yang sudi komen...
memula skali ita nak respon komen yun.. 

 ye yun... aku garang... compare ngan hubby aku, aku yang garang... tp, aku jarang pukul... aku tengking & marah..


ayu, aku ni tak baran... tak macam ko.. kalo ko tak banyak cakap.. aku plak suke marah² dulu... kalo dah melampau sgt aku piat jugak sorang²... pasal reward tu, memang ade gak skali skala... tp, aku jarang kasi mainan kat anak² aku... aku lebih suke belikan diorang buku, kaler, pensel @ anything yang bersifat education... memang berlambak dah buku² diorang tu...

ena... yup, ita ni tegas... tak suke sgt manjakan budak... garang pon ye jugak... sebab ita slalu jegilkan mata kat diorang...tu la pasalnyer.. ita rasa kite kene blajar psikologi...



 cik mot & kak atty...garang jugak ek??? rasanye cam dah terikut didikan mak & ayah dulu² la...


 kak rozie, ita rasa kalo akak tgk time die cakap tu akak leh nanges meleleh² sedu sedan dah kotnyer...
ita tak sesabar yen la kak.. serius.. yen lagi penyabar dari ita...

nazlieza, dah pujuk balik dah... tapi, kejap je die ingat... kang sok² buat balik..

suziey, ok la tu ayu komen panjang².. sebab die tak pandai la kite nak ajar die.. tul tak?? adoi... kekadang aku pon blank pale otak nak ngajor budak² skang...

zeti, budak² ni pon kekadang suke sangat buat kite rasa menyirap kan??? dah memang resam dunia agaknyer kan...

to all, thanks beri komen, pandangan dan cadangan... i really appreciate it.. ade gak antara pandangan dan cadangan tu ita da praktikkan...
ada satu story yang ita nak cite kat korang sume... ade drama dah jadik kat umah ita... drama airmata antara mak & anak²...
tapi, tunggu next n3 la.. sebabnyer ita nak siapkan dokumen utk meeting ptg kang...
kalo sempat, ita post petang kang... kalo tak, sok pagi je la eks...

2 si cute memberi komen:

Kaseh NazLieza said...

mendidik ank bak melukis di ats kanvas putih...perlu kesabaran yang tinggi utk mendapat hasil yg tbaek..=))

Cik Ina Do Do Cheng said...

Akak kekadang hilang sabar gak.Suami akak marah , kalau akak pukul kat muka.Biasalah dah marah, mana sempat je. dia kata kalau nak pukul, kat kaki.Budak sekarang pandai menjawab, sepatah kata kita 10 patah dia jawab,sabar je lah,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO