kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Tuesday, December 29, 2009

new blogger....


hai kengkawan... hhmmmm... nak tulis ape ye?? oleh kerana saya baru lagi dalam arena blog ni, saya takde idea untuk dicoretkan (mungkin belum sampai lagi..)

wokehlah... let me introduce myself.. nama saya azyta adira binti alias... uolls can call me ita @ cutevirus @ cv (i prefer cv... sebab pendek dan senag utk ditaip..)

ekceli dlm blog ni cv akan menceritakan, mencoretkan, menaip dan menge"post" apa jua cerita yang sedang berlaku dalam kehidupan cv..

cv
rasa cerita² tu elok untuk dikongsi.. lagipun, cv takde kawan untuk bercerita kat opis ni... padahal, cv sangat bercakap, bercerita... kalo tak percaya, tanye ena...

ena kawan cv dulu mase blaja kat kolej.. kawan sebilik.. ena la yang ajak cv berblog.. juga yang jadi follower cv yang pertama thanks ena...

lupe la plak nak kenalkan insan² yang berada di dalam gambar tu.. cv yang sedang berdiri dukung anak (2nd baby).. sebelah tu my lovely hubby.. yang duduk plak ayah dan emak cv.... yang kat tengah² tu anak sulung cv....

2 si cute memberi komen:

Ena said...

Salam..
Heh3x.. saat di nantikan telah pun tibe.. :)
Selamat berblogging.. ena suke ena suke.. ngeh3x..

ita cutevirus said...

ena suke??? cv pun suke....

yeeehhaaaa!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO