kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Thursday, May 20, 2010

BERSUARA...

ita dah mula denga suara² mengkritik...
bukan dari orang lain..

dari mak ita sendiri..
dari ayah ita sendiri...
dari suami telah lama didengari....
dari kakak² yang tidak memahami...

oh...
macam mana ini...
apa harus ku lakukan lagi???

kata ayah,
kenapa ita boleh jadi macam itu??
kata emak,
takkan ita nak biarkan sebegitu???
kata suami,
bikinlah sesuatu...
kata kakak²,
tidak malu kah kamu???

kawan²,
boleh kah kalian membantu?
menyelesaikan masalah ku itu??

sudikah kalian??



**********************

puisi ini ditulis sempena kritikan hebat yang ita terima dari seisi keluarga..
mengenai apa?? pasal badan ita yang semakin gebu gemok ni la!!!!! uuwwwaaaaaa!!!!!
p/s : ini adalah auto publish...

8 si cute memberi komen:

lily azliyana @ mama zara said...

adehhh..samelah kite ita..sume dh komen makin berisi..mmg sedar diri, tp nak berdiet tu punyelaaaaaa payahhhhh..huhu..yg lagi sadis bukan stakat kite yg kena kritik, ngan hubby2 skali pon kena sbb die dh ikut mengembang sama..=p

A.I said...

asalkan sihat udah (^_^)

fied said...

hahahha..ingatkn psl org opis kak ita..hati senang mcm tue r kak..nk tips??jom men futsal....

ita cutevirus said...

lily,
tu la pasalnyer lily.. lily tinggi takpe.. tak nampak sangat gemok.. ita ni pendek je.. huhuhuhuh....

ita cutevirus said...

kak ai,
dar gemok la datangnyer penyakit kak... huhuhuhu...

ita cutevirus said...

fied,
pasal org kat opis akak da tak amek port da... tak lame lagi babai la korporat tu.. ahahhahahaha **verangans**
futsal??? akak takut retak je pitch futsal tu nanti kalo akak berlari kejor bola... silap² tiap² bulan SAMBA kene tukar lantai pitch...
ahahhahaha...

ita cutevirus said...

fied,
pasal org kat opis akak da tak amek port da... tak lame lagi babai la korporat tu.. ahahhahahaha **verangans**
futsal??? akak takut retak je pitch futsal tu nanti kalo akak berlari kejor bola... silap² tiap² bulan SAMBA kene tukar lantai pitch...
ahahhahaha...

ita cutevirus said...

fied,
pasal org kat opis akak da tak amek port da... tak lame lagi babai la korporat tu.. ahahhahahaha **verangans**
futsal??? akak takut retak je pitch futsal tu nanti kalo akak berlari kejor bola... silap² tiap² bulan SAMBA kene tukar lantai pitch...
ahahhahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO