kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Monday, May 31, 2010

KENAPA?????

setelah hampir seminggu ita tak jengah blog ni, tetiba bergaris² sumenyer... adesss.... virus la nie...
sape la yg send virus nie...

eh??? korang tunggu n3 ita bercuti ek??? tunggu ek... ita repair blog ita jap... pas nieh ita ita cite pasal LANGKAWI!!

5 si cute memberi komen:

Fieza79 said...

waa bercuti kt Langkawi....sonoknye
dh lama tak ziarah akak fieza kat sana...

Cik Anie said...

SABO JERLA ITA.. JANJI HEPPY BALIK DARI LANGKAWI

yunz_02 said...

ta.. bkn virus la.. ko punye setting /s tu silap.. so habis slash sume word. cube ko tgk blk kt html..

~Siti Hajar~ said...

a'ah ita, sy perasan blog ita lain mcm je...

blog ita merajuk kot sbb ita g langkawi xbwk dia...hehehe

kak ina mail said...

3 hari cuti ni pun akak tak bukak komputer.baru pagi bukak.tak perasan , pulak apa yang ita cakap pasal virus.sakan berjalan nampak.blog ita merajuk tak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO