kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Tuesday, July 6, 2010

ahahhahah... lawak.. lawak...

NENEK OH NENEK...

Seorang nenek tua teringin untuk menaiki sebuah kapal terbang. Mendengar keinginanya itu cucunya Izwan terus membeli tiket untuk menyenangkan hati neneknya. Pada hari yg ditentukan, Izwan membawa neneknya menaiki kapal terbang di KLIA. Sepanjang perjalanan,secara kebetulan
penghawa dingin dalam kapal terbang itu rosak.

Walaupun terasa panas nenek hanya mendiamkan diri sampai di lapangan terbang Singapura lantas nenek itu berkata "patut la kat dalam kapal terbang jadi panas, rupanya kipas kapal terbang berada kat luar!!!!"


***************************************

KUNCI KERETA

Oleh kerana terlalu gembira, Ah Beng tertinggal kunci kereta dalam keretanya. Menyedari kesilapannya Ah Beng berkata,

“Apa kata kita gunakan penyangkut baju untuk buka pintu kereta?”

“Tak boleh,” jawab Ah Seng. “Nanti orang fikir kita terlalu bodoh... sampai gunakan penyangkut baju.”

Kemudian Ah Beng pula berkata, “Ah..aku dapat idea, apa kata kalau kita gunakan pisau, kita potong getah pintu kereta ini kemudian kita masukkan jari untuk tarik kunci tingkap.”

“Tak boleh, nanti orang fikir kita hendak curi kereta.”

“Kan Cheong!” jerit Ah Beng. “Kita mesti fikir cepat, hujan dah nak turun... sunroof terbuka!!!”

**********************************************

SKIRT vs SELUAR

Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akankamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut dikaki ketika dilucutkan...

*******************************************************

Kes Mencabul Menantu [19sx]

Alor Setar - Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan polis hariini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya. Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh dikatakan telah masuk ke dlm bilik menantunya yg pd masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi bekerja.. Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada mangsa. Jiran2 dpt menangkap tertuduh setelah mendgr jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.

Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus meluru kpd ayahnya dgn perasaan marah bercampur kesal. C anak dgn menahan sabar berbaur kemarahan dgn nada suara menggigil kerana menahan amarah yg amat sgt, lalu bertanya kpd ayahnya, "Ayah... naper ayah buat camni ha? Ayah dah hilang akal ke? Tk malu ke? Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why? why? why?" Si ayah pun dgn tenang lagi selamba menjawab, "Ooh... malu konon... apa yang nak dimalukan?" Berdesing telinga si anak apabila mendengar jawapan ayahnya. "Apa??!! Tkmalu??!!! Badan si anak menggeletar teramat kerana cuba menahan marah. "Dah tu... ... " tempelak si ayah, "yg kau tu dulu hisap buah dada bini aku, aku tak kisah pun.

Takkan skang ni aku nak hisap buah dada bini kau pun tk bleh Kena adil laaa!!!"

Si anak terus jadi sawan mendgr jawapan ayahnya.

HAHAHAHAHAHAHAHA ... !!!!



kredit to :- KREX.ORG

pppsssstttt... geng, ini auto publish tau... ita still gigih mengemas partition ku ini.... ada lagi auto publish pas ni....

4 si cute memberi komen:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

disaat daku tgh tension ni...bagus jugak baca kisah2 cam ni....terhibur sikit..

~Siti Hajar~ said...

sy tumpang gelak ni..hahahahahahaha...

El-Zaffril said...

Wakakakaka... kelakar

[-suziey-] said...

hahahahaha lawak la ieta..ade gk penghibur diptg2 hari ni..ekkeke:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO