kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Wednesday, May 11, 2011

HARI EMAK

slamat pagi!!!!
n3 pagi ni best sket… ita nak stori pasal sambutan HARI EMAK a.k.a HARI IBU @ MOTHER’S DAY…
huhuhuhuuhuh…. layan gambar je la… malu la nak cite lebih²…

HAPPY MOTHER’S DAY!!

 

DSCF4158

@bang & @yang

 kiss

Luv u!!

 sayang mak

sayang emak!!!

 DSCF4140 kek!!! yummy

DSCF4149

p/s: pada yang rindu kat ita cet!!! perasan nak MAMP ita mintak ampun la bebanyak sebab sunyi sepi… korang tatap la ek gambar ita, izzah & iyyad puas²… huhuhuh

to all mommies…
SELAMAT HARI IBU!!!!

3 si cute memberi komen:

etiey.com© said...

happy mother day juga

Ena said...

happy mother's day jugak buat ita...


^__^

yunz_02 said...

ehem ehem.. gambo abang dan ayang tu lovely sungguh..

izzah iyyad dah besar weh bebudak tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO