kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Wednesday, March 24, 2010

mengganas!!

isshh... apa yang mengganas ni ita?? sume mesti tertanya² kann??? haa....

ni, gambar baru iyyad... korang ade nampak tak "sesuatu" kat iyyad???
yang ni pulak??? raser nyer cam da nampak "sesuatu" kat muke die tu....
haaaa.... kali ni ita bantu dengan bulatan lagi... ini adalah kesan cakaran harimau..
ganas tak??? hhmmm... nak tau tak "makhluk Allah" mana yang cakar???
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
korang nampak tak "makhluk Allah" yang halus kat gambar ni??? nampak tak???
ini lah "makhluknyer"!!!

halus tak "makhluk" ni??? ahahaha... inilah die sepupu iyyad.. name die Aleeya Afeeqa Nur Atyza (sorry salah name pulak.. aleeya tu kakak die..).. die ni la yang "mengganas"... die jugak la yang geget iyyad dalam n3 ita sebelum ni...

p/s: kak atty, sorry la panggil feeqa "makhluk"... saja bikin saspen kat blog reader...






22 si cute memberi komen:

zh-ena said...

si kecik pun blh mengganas tu :D

ita cutevirus said...

ena,

kecik² cili api tau...

Siti said...

heheh..budak2 gitu la....suka mengganas lebih2..hahaha

Nana said...

sian iyyad kena cakar tp kan mahkluk halus tu bole geng ngan damia sebab dia suka geget sepupu dia (yg lg besar dari dia)

ita cutevirus said...

siti,
hahhaah.. tu la pasalnyer.. fomfuan pulak tu..

ita cutevirus said...

nana,
iyyad pulak tak pandai nak lawan balik.. die redha je... smlm ita de la hulur tangan budak tu.. sua dekat mulut iyyad.. tp iyyad lari..
huuiihh... damia pon suke menggeget?? bahaya nieh..

Cik Anie said...

nampak tuan jer kecik..tapi sungguh berbisa yer..kesin iyyad..panjang cakarnya

mamamiera said...

alah sian iyad ye..
xpelah.. adik leeya x tau ape p0n.. dia igt dia nak ramah mesra dgn abg iyad tu.. ;)

zue @ annaleeya said...

cian iyyad kena cakar erk.... nanti anuty babap sape yg cakar tuh yer... he3...

lily azliyana @ mama zara said...

alahaiii..tk sangka si kecik yg halus mulus n comel tu boleh mengganazzz sedemikian rupe..hehehe..jgn nanti iyyad besar iyyad balas balik kat si adik tu yek..=p

ita cutevirus said...

acik anie,
nak wat camne.. nak marah, budak kecik.. kang org kate gile pulak..

ita cutevirus said...

mamamiera,
alahai mamamiera.. ita tersalah tulis name la pulak.. bile baca komen mamamiera baru perasan.. nama budak tu Afeeqa.. Aleeya tu name kakak die.. adess...
afeeqa memang suke beramah mesra dengan iyyad

ita cutevirus said...

zue,
huhuhuhuh.. takpe.. mak iyyad da geget balik peha feeqa yang gebu tu..

ita cutevirus said...

lily,
tu la pasalnyer.. kecik² ni die diam je.. takut kang kalo da besar nanti, die balas balik plak.. adess..

~Siti Hajar~ said...

kecik je makhluknye tp ganas ye...budak2 gitu la..xpe iyyad, nti besar sikit kasi buli balik...hahaha

ita cutevirus said...

hajar,
ahahahahhah.... insya Allah tak.. sebab iyyad seorang yg penyayang... huhuhuhuhuhu..

Ena said...

kecik2 cili padi la tu ta namenyer.. dier geram tgk iyyad tu.. hehehr..

ina mail said...

tak padan yang kecik menganas ye. tengok muka pun ganas. selalunya budak perempuan je yang ganas ni

ita cutevirus said...

ena,
takde maknenyer geram ena.. tu da jadik tabiat die.. kalo tak dapat iyyad, nenek, atok, mama, papa, abg @ kak die jadik mangsa... izzah pon penah jadik mangsa... huhuhuhu..

ita cutevirus said...

kak ina,
huhuhuhu.. tp, izzah dulu tak ganas pon kak ina.. heheheh..

Uda said...

biasa la budak2.. suka buat geram geram2..

ita cutevirus said...

uda,
tu le pasalnyer.. tak boleh nak marah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO