kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Tuesday, February 1, 2011

boleh tak kalo....

ita taip n3 pendek² cam kat fb tu???
takde kesempatan nak membebel panjang laaa...
lagi pon takde idea..
bahan banyak.. tapi tak tau nak tulis ape....
boleh tak????

4 si cute memberi komen:

Sidratul Muntaha said...

aku sepak laju2 ko marah tak klu ko buat update gitu?
huh..
sentul!!
aha
selamta ray cina ita.
psl anak kuar iktu tingkap
aku no komen
tpi anak aku dua2 ni mmg lasak
ko tggu jerlah ara dpt kaki esok
ni tak jln lagi pun abis satu rumah dia rayapnya
smpai bekas bawang aku absi bertabur2 dia kerjakan!
abangd ia lagilah
24jam asyik bukak tutup peti ais
dah tak mkn saman
biel tegur buat bodoh jer
biel marah,aku yg kena marah balik dgn dia.
thu plak bila aku dah start angkat tgn..
mulalah menyorok dlm kain bapak dia or kain aku.
mintak simpati!

ibundo said...

Suka hati la kan..haha..
Kita ni bukan selalu ada idea.
.
.
Lagi bagus kan ita, buat n3 sebaris je tapi maknanya berbaris-baris. Kakpah pun tengah pikir nak buat macam tu haha..

ana said...

ok la tu...ana lg teruk, klu malas langsung xde entri.

mama_umar_maryam said...

blh je ita..pendek2 kami bace jugak ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO