kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Tuesday, January 5, 2010

02 cuti² di rumah

hai...
mesti korang sume pelik kan?? nape ita letak gambar peti ais kat n3 kali ni... ehehehhehe.... panjang gini cite nyer... sebelum tu ita nak mintak mahap...
. lame tak apdet n3... eheheh... kesibukan menghalang ita dari apdet n3...

sepanjang 2 hari cuti, macam² perkara yang ita lakukan... ccheeewwaaahh...


beginilah rupe peti ais elba 180 liter ita kecik je yang sudah berusia 4 tahun... agak² dalam 4 th tu, tak sampai 10 kali ita mandihadaskan peti ais tu... ini adalah n3 rahsia ita eheheh... betapa pemalas rajin nyer ita..

mr hubby pagi² da bising... peti ais tu da takde rupe katenyer... so, ita pun dengan berkobar²nyer pun mula membersihkan peti ais tu... gamba sebelum tak amek... malu..






10 si cute memberi komen:

Ena said...

hikss.. ok la tuyh.. ader gak stori & kenangan.. ena nie... cuti2 aritu dirumah mertua & umah sendiri sajooo.. hu3x..

ita cutevirus said...

eheheheh... ekceli ptg tu memang ita gi umah mertua pun... balik kul 11 mlm... penat tak hengat...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ingatkan ape td..
rupanye mengupdate peti es..
heheh..
okla tu..dah lawa bersih berkilat!

:-)

ita cutevirus said...

ehehehe...

da lame bebeno tak cuci peti ais tu... bile da cuci rase cam baru beli la plak... huhuhuhuhu.

* mEsSy * said...

"YAHOO!!! SAYA DAH JUMPA N3 RAHSIA ITA!!"

Norly Saliana a.k.a Mamazahra said...

"YAHOO!!! SAYA DAH JUMPA N3 RAHSIA ITA!!"

mamaaerish : said...

"YAHOO!!! SAYA DAH JUMPA N3 RAHSIA ITA!!"

MamaDamia a.k.a Haiza said...

"YAHOO!!! SAYA DAH JUMPA N3 RAHSIA ITA!!"

Erly Ramli a.k.a Zette said...

"YAHOO!!! SAYA DAH JUMPA N3 RAHSIA ITA!!"

[-suziey-] said...

"YAHOO!!! SAYA DAH JUMPA N3 RAHSIA ITA!!"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO