kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Wednesday, September 22, 2010

satu lagi kes pembunuhan kejam telah berlaku!!!!!!

salam uoollsss...
ita ada satu brita pembunuhan kejam telah berlaku....di SHAH ALAM!!!! ita dengar sebelum nak gi opis tadi... telah diceritakan sendiri oleh kakak ita....

serius!! ita tak tipu... ini kisah benar...

kisahnya ialah mangsa telah menceroboh ke dalam umah suspek.....
suspek menyedari kehadiran mangsa... mangsa diperangkap kemudian dimabukkan...
selepas tu mangsa dihempap dengan tong gas....
kemudian mangsa dibakar...


tetapi, abu mangsa tidak dibuang ke dalam sungai @ longkang....

kedengaran agak sadis... tapi itu lah yang terjadi...
yang lebih sadis, suspek ialah ibu ita sendiri...
dan mangsanya ialah.....
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
seekor cencurut....

gambar ihsan google...

hehehehehheeh... jgn marah ye.. saje je bikin gempak... kahkahkahkah....

11 si cute memberi komen:

Ena said...

keh keh keh.. lawak2.. ;D

eMMe said...

ita tipuuuuuuuuuuuuuuu....
beria i baca tau!
kwang..kwangg...kwanggg....

ana said...

cet...ingat manusia tadi, bikin suspen jer!

malinasiam said...

cehhh!!!!
xsuka tau

Razila said...

bikin panas la ko kak ita - yong

Sidratul Muntaha said...

pagi - pagi weih..
sakit usus aku ..

firahadifa said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........


kekekke

Lia said...

hahahaaaaaa....... suspen aja.. heheheee

Kaseh NazLieza said...

kesian tikus itu menjadi mangsa kganasan..

attyfir said...

adoi ita..penuh tragis kty bacanya ..

No name said...

hahahaha...aku gelak smpai terguling hahaha.... siap kne hempap dgn tong gas... habis kne samak tong gas tue...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO