kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Thursday, January 20, 2011

:: MODE - SENGAL + BENGANG + BZ TERLAMPAU ::

slamat petang,, kengkawan...
dah makan???
nak makan ape ari ni???
ari ni ita ingat nak makan orang la...
ehehehhehe... setelah sengal dengan n3²
yang boleh membangkitkan rasa ingin mengandung lagi... ekekekek
(sila lihat sini dan sini....)
pagi² lagi ita dah jadik bengang...
bikin panas je... seb baik aircond kat opis ni sejuk sampai ita jadik demam selsema
ok lah my fren sume...
ita tak sempat nak membebel lebey²... 
ari ni bz yang melampau..
sampai nak gi kencing pon tak sempat...
ade lebih kurang 90 surat nak kene buat + siap + hantar + faks ari ni jugak....
owhhh... sile bayangkan.. ada 30 penerima.. lokasi laen²
1 penerima = 3 surat...
seb baik surat yg same.. gune mail merge aje..
hadoi..
ok le.. nak rehatkan mate jap... sambil ingat kisah lembu jadian... kehkehkeh...
pastu nak gi opis lama.. nak anja performance appraisal a.k.a LNPT... huhuhuh


n3 ni ditulis  on 19-1-2011 jam 3.30ptg..

2 si cute memberi komen:

Sidratul Muntaha said...

oi!!
oi!!
ape kena mengena lembu dengan aku?
aku tak bersalah!!
sila salahkan lembu!
ahahhaa
ahahaha!
mmg sengal!

Kaseh NazLieza said...

selamat mnyiapkan kerja dgn dedikasi ea kak...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO