kawan² ku... jom follow!!! i folloooooooooooooooowwww!!

SAYANG KAMOO

iklan...

About This Blog

kepada pengintip² @ stalker² yang nak melawat blog aku stakat nak carik bahan GADUH, & BAHAN UMPATAN KORANG ADALAH DILARANG MEMBACA BLOG AKU!!!
AKU TAKKAN HALALKAN SETIAP PERKATAAN YANG KORANG AMEK & SAMPAIKAN KAT ORANG LAIN YANG ADA KAT DALAM BLOG AKU NI..
PESANAN INI ADALAH UNTUK ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP AKU, MAHUPUN AHLI KELUARGANYA, KAWAN²NYA & BOS NYA.. TIDAK KETINGGALAN JUGA ORANG KAMPUNGNYA..

Tuesday, March 15, 2011

aku pulak yg kene... part 2...

rentetan dari n3 yang lepas, ita nak story sambungannya...
ari sabtu lepas, lepas ita balik dari kenduri kat batu caves, ita dapat call dari pembantu guru tabika tu...
die marah²...
aduhai.... sakit hati rasanya bile denga die marah...
die cakap, ita ni memandai² buat komplen..
katenyer kredibiliti die sbg guru terjejas...
die cakap jugak, kalo ada masalah, jgn terus bawak ke federal @ state...
berhubung dgn die guru...
ok fine!! aku pulak yang jadik mangsa...
niat ati aku nak tolong die.. nak percepatkan proses pengambilan guru sekaligus leh la ringankan beban die..
yang die plak leh plak sound² aku... hangen jugak badan aku....
pembantu guru tu cakap, die kene bambu ngan district...
4 sure la district kene bambu ngan federal @ state kan???
sememangnya bagus jugak district tu kene bambu... staffnyer LEMBAP NAK MAMPOS!!!
dah la langsung tak bagi apa² update kat parents.. buat keje terhegeh²...
email yg aku kasi tu kat state ngan kat district... cc kat federal...
tapi, yang balas federal...
APA KE JADAH NYER WEI!!! sah² la nampak sangat district tu lembap buat keje... aku serius tgh hangin skang ni...
die cakap die kene marah sebab biarkan budak² tu keluar....
HELL-LO!!!! dah terang² kat email tu aku cakap aku tak salah kan guru...
ni yang buat aku bengang ni...
tp, by phone ita takde la melenting cam ni..
kene la hormat die as a teacher.. lagi² cikgu izzah plak tu....
ita siap cakap lagi...
kalo die tak puas ati, nanti ita print email & kasi kat die...
smlm petang ita kasi email tu... cikgu tu pun takde call sampai skang...
hubby suh mintak maaf kat cikgu tu...
tp, ita malas... boleh??? ita tak cakap ape pon...
just hulur sampul surat yg ada email tu kat cucu die & terus pegi...
hajat hati nak call district... tp, lom ada masa...
sat g plak nak gi agrotek ada team building sampai ari khamis....
ari sabtu plak ada family day kat wet world shah alam
tunggu la minggu depan.. tau la nasib district camne..
nak aje aku hamun kan....


p/s: auto publish... ita da otw ke agrotek...

2 si cute memberi komen:

acik mimie said...

acik itaaa !!!!

cayalah .. acik mimie tabik springgg ... bagus ada rakyat malaysia yg mcm acik ita nih ...

biarkan je ... yang penting kita tanya hak kita ,, bukan tanya bende lain ... tak sabar nak tau kesudahan citer ...

Unknown said...

you go girl!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

SAYANG KAMOO